4.29.2011

Weekend med ms. Stavanger

Helgen før jeg dro til California var jeg sammen med Solveig fra Stavanger som jeg bodde sammen med på Hawaii.
Vi møtte hverandre først på vei over hit, dermed bor vi bare 20-30 minutter fra hverandre! Hun bor i KC Kansas og jeg i KC Missouri.
Lørdags morgen møtte vi altså opp på Forever 21 på Plaza i Kansas City. Vi klarte å bruke hele 3 timer på en butikk, elsker Forever 21! Deretter dro vi til Cheesecake Factory for mat og ufattelig god ostekake (må prøves)! Sykt mette trillet vi videre til et par andre butikker før vfaren hennes kom å hentet oss. Solveig sin vfamilien har sykt artig hus! Rommene har temaer (Solveig bor i Asia) og de har faktisk WWII museum.
Kvelden brukte vi på å se film, spise Ben & Jerrys og tullet noe sykt, som vanlig, haha! Spesielt mye tull blir det når man er overtrøtt, da kommer nicknames som Cod Fillet, Charlie og Crazy Cat opp. Take my word on it: Frøken Stavanger er så sykt artig!
Må nevne at en av mange ting jeg er sykt glad for med dette året, er at jeg har møtt så ufattelig mye bra norske folk. Det er venner jeg kanskje aldri hatte møtt uten utvekslingen, fordi vi bor så sprett utover landet. Blir sykt bra om vi holder kontakten, så får de alle knødd seg på Hurtigruten til Tromsø;)

Cod Fillet og Charlie n' the finger:


På Forever 21:

3 kommentarer:

  1. Så koselig da! Er Solveig også utvekslingsstudent? Kuult! =) Men uasett hvorfor drar alle som er på utvekslig på så mange reiser? Jeg mener liksom til Hawaii, New York osv..osv... Betaler DU selv eller drar du med familien? og hva med skolen.. får du fri? Har alltid lurt på dette, hehe :) !

    SvarSlett
  2. Ahhh, Vårra du er så herlig! <3 Kommer til å savne Charlie sååå mye, kommer på besøk til Tromsø snart <3 Miss you already!
    Hilsen Cod Fillet

    SvarSlett
  3. Hei! Bekalger sent svar her hahah. Jeg kunne ta nesten så mye fri jeg ville siden jeg ikke ville ha året godkjent hjemme, men var jo ikke borte hele tiden siden alle vennene mine hadde skole. Jeg reiste med familien fra hjemme så da betalte de, familien hjemme betalte også for utvekslingsturene jeg var alene(uten følge) på. Reisene med vertsfamilien betalte de, men jeg var jo utrolig heldig med familie, mange utvekslingsstudenter må betale sin del av reisen. Er utrolig glad for at jeg fikk reise så mye!:)

    SvarSlett